Saturday, February 7, 2009

ISTIMEWA...

Dari hari ke hari aku teruskan hidup dari kisah yang lalu.Perit untuk aku teruskan hidup,namun aku kuatkan juga semangat dengan dorongan dari seorang insan yang aku panggil "KAKAK"dia banyak mengajar aku untuk terus hidup.Dari aku naif untuk mengenal tuhan sampailah aku kenal betapa tenangnya hidup bila diri dekat dengan tuhan.Memang banyak yang aku belajar dari dia.Tak terbalas aku segala apa yang telah dia bagi pada aku.Dia telah membimbing aku untuk jadi seorang insan yang tabah dan kuat dalam hidup.Apa yang mampu aku beri hanyalah setulus doa dari hati aku untuk dia berjaya dalam apa yang dia inginkan selama ini.Aku sentiasa doakan dia diberi rezeki dari tuhan yang maha esa untuk teruskan perjuangannya.Aku akan bantu semampu yang boleh.Semoga tuhan makbulkan doa aku untuk dia.Ape pun ALL THE BEST untuk dirinya....

No comments:

Post a Comment